We zijn bezig met onze nieuwe site. Binnenkort zal deze te zien zijn. Nog even geduld, a.u.b!

Aantrekkelijk telefoneren

Herken je dit?
Je komt niet daadkrachtig over aan de telefoon. De zinnen die je gebruikt zijn te lang. Je hebt het idee dat de ander je niet altijd goed begrijpt waardoor je de neiging hebt in herhaling te vallen. Je praat te snel, te zacht, te monotoon of juist te hard. Je luistert niet goed genoeg waardoor je informatie mist. Wanneer een gesprek is afgelopen heb je vaak het gevoel dat je niet alles hebt verteld of niet genoeg hebt gevraagd.

Is dit wat je wilt?
Een telefoongesprek constructief kunnen openen. Aantrekkelijke aanleidingen en doelen formuleren. Samen met je klant inventariseren op welke wijze jouw dienstverlening of product van toegevoegde waarde is. Bezwaren neem je serieus, onderzoekt deze samen met je klant en weet een geschikte oplossingen te bieden. Meer resultaat behalen uit je zakelijke commerciële telefoon gesprekken is jouw doelstelling. Kortom, je wilt professioneel, zelfverzekerd en aantrekkelijk overkomen tijdens zakelijke telefoongesprekken.

In deze training leer je
  • Pakkende aanleidingen en doelen formuleren
  • Krachtig het telefoongesprek te openen
  • De klant te interesseren voor jouw aanbod
  • Een passend voorstel te doen
  • Constructief en resultaatgericht om gaan met bezwaren
  • Communicatief afstemmen op de klant
  • Concreet afsluiten met ruimte voor vervolggesprek

Voor wie?
Voor iedereen die zakelijk telefonisch contact heeft met klanten. Zoals verkopers, accountmanagers, salesmanagers, binnendienst medewerkers en helpdeskmedewerkers.

aanmelden@wortelboertrainingen.nl


 
 
 
 
 
 
 
 

©2008-2014 Wortelboer Trainingen. Alle rechten voorbehouden.